Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

απομηνάρια..

..από τα άλλα μπλονγζζζ μου.. θα πετιόνται εδώ κατά το δοκούν.. ότι τύχει.. με ότι ρυθμό.. ελεύθερα και ωραία.. πλάκες πλακιτσες πλακάκια. ότι.. θα ανανεώνεται το περιεχόμενο όποτε σκάω και θέλω να πω κάτι.. έτσι.. σα γράμμα στο μπουκάλι.. κάτι σα τουίτερ με περισσότερα γράμματα.. κάτι σα φωνή βοώντος.. δε θα περιμένω αντιδράσεις.. και σχόλια.. όπως στα υπόλοιπα.. θα τα ευχαριστιέμαι βέβαια πάντα.. αλλά δε θα τα θεωρώ αναγκαία για την ύπαρξη του μπλόγκ.. όπου χρειάζομαι.. ζητώ.. ως και απαιτώ ανταπόκριση. :):)
καλή αρχή λοιπόν κι όπου βγεί.. :):)

12 σχόλια:

zouzouna είπε...

Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε,
μαύρη ως καλιακούδα,
επήρα την ποδάρα μου
και ήρθα η ζουζούνα

ποδαρικό να κάνω εδώ
σε τούτο το μπλογκάκι
με το δεξί θε να σου μπώ
απ το σκαλοπατάκι!

Ομορφο, καλοτάξιδο
και μοσχαναθρεμένο
να τόχεις τουτο το μικρό
πολυ ταξιδεμένο

Με γέλια και με χάχανα
να γράφεις ότι θέλεις
να σατηρίζεις, να κερνάς
το γάλα και το μέλι

φιλιά ζουζούνα

koulpa είπε...

xaxaxaxa
ζουζουνα μα τι να πω
τι έμπνευσις τι χάρη
ταχύτατα ήλθες εδώ
κοιτάζω σα μοσχάρι

και δε μπορώ να φαντάστώ
καλήτερο ποδαρικό
για όλα σου σ'ευχαριστώ
και φέυγω σαν αερικό.. :):)

zouzouna είπε...

Δεν πρόλαβα ποδαρικό
παρά μονο να κάνω
και νέο ποστ εφύτρωσε
αμέσω παραπάνω

koulpa είπε...

αυτό ειναι ποδαρικό
και όχι αιδίες
που πήγα λές τ'αερικό
για νέες ιστορίες :):)

ZouZouna είπε...

δεν είναι πια η ώρα μου
εδώ να σχολιάσω
βαρύναν τα ματάκια μου
θα πάω να ξαποστάσω

ως το πρωί θα γράφουμε
εμείς οι δυο και πάλι
στιχάκια θα σκαρώνουμε
στου μπλογκ εδώ τη χάρη!

koulpa είπε...

ζουζουνα υπναρούλα μου
κι εγώ τη έχω βάλει
ήδη τη πιτζαμούλα μου
κια γέρνω το κεφάλι:):)

zouzouna είπε...

Πάρε λοιπόν το νυχτικό
μακρύ ως τ' αστραγάλι
που θα μου πεις πως νύσταξες
θα κοιμηθείς και πάλι!!!

Και τι θα πει παρακαλώ
σπασμένα παλακάκια
μήπως ηθελες πιά να πεις
βαράτε παλαμάκια?

zouzouna είπε...

και παλουκάκια νάτανε
πάλι δεν μου ταιριάζει
τι θα γινώ μ' εσένα
πάλι νυστάζεις πάλι!

koulpa είπε...

χαχαχαχα
ζουζουνα μου δε το φορώ
ποιητική αδία
το ειπα, δε θα κοιμηθώ
θα ήτω αμαρτία

μα ετιμάζομαι ευθείς
ξανά να αναρτήσω
πνέυμα μεγάλης προκοπής
και πως να ξεστρατήσω :):)

koulpa είπε...

πλακάκια είναι φαίνεται
εκ της φωτογραφίας
το αφλα παρασύρεται
εκ της ταχυγραφίας.. :):)

zouzouna είπε...

θα ξεστρατήσεις, να πας που?
με τον Μορφέα μήπως?
Ο Υπνος και η αγκαλιά
κοντά τους θα σε πάρουν
και θα μ' αφησεις εδω δα,
να γράφω εγώ στίχους!

μάτια κλειστά κρατώ σφιχτά
και φεύγω μάνι μάνι
με περιμένει και εμέ
στο πλάι το ντιβάνι!

σου έκανα ποδαρικό
γλυκό έφαγα μόνη
εχω ένα ραντεβού εκεί
μαζί με το σεντόνι

koulpa είπε...

xaxaxaxa
μου έκανες ποδαρικό
ζουζουνα μου τριζάτο
χαρούμερο μοναδικό
γειά μας και ασπρο πάτο.. :):)

χικ