Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

κουζίνα πάρτυ..

μου το θύμισε η αγαπημένη κολώγρια στο τελευταίο πόστ της.. σχολίασα και το έφερα κι εδώ..

xaxaxa τι να πω.. παίζει να είμαι εγώ ο ενοχλητικός απέναντι κάποια στιγμή.. ότι πει ο πελάτης.. μια φορά το 94.. σαββατο πρωί..μπήκε στο μαγαζί φίλη/πελάτισσα με φίλη της.. εν εξάλλω η κυρία.. ήθελε κουζίνα.. και την ήθελε ΤΩΡΑ.. ξεκίνησε να κάνει ένα βάψιμο. και γκρέμισε το διαμέρισμα.. ενάμιση χρόνο ζούσε σε γιαπί.. το τελευταίο ήταν η κουζίνα.. και δεν της είχε μείνει στάλα υπομονή.. 12:30 κλείσαμε. τα μάζεψα τα ετοίμασα.. είχα στοκ κάποια σχέδια τότε.. 9:30 ήμουν στη φρύνης.. θυμάστε τη γιάφκα; εκεί.. 10:30 τα είχα ανεβάσει.. και πήγα να φύγω.. δε με άφησε.. άρχισα να δουλέυω επι τόπου.. πέρασε όλη η πολυκατοικία να παραπονεθεί. αλλά όλοι είχαν κάνει κάποιο γλέντι ή κάποια ανακαίνιση και είχαν ενοχλήσει.. και τους το κράταγε.. έτσι με τάιζε και με πότιζε μέχρι το βράδυ της κυριακής που τελείωσα.. :):)
χαχα που το θυμήθηκα.. θα το ποστάρω όπως είναι.. :):)
καλημερούδια και περαστικά :):)

2 σχόλια:

Μετεωρίτης είπε...

καλησπέρες!
Πως να έχουμε αντίρρηση με τόσους Γιάννηδες;!
Έναν τον έχω και τον χαίρομαι!

ΚΛΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
(το σχόλιο πήγαινε μάλλον για το προηγούμενο ποστ αλλά δεν θα τσακωθούμε γι'αυτό!)
:)

koulpa είπε...

axaxaxa μετεωτίτη μου
ήμουν σε σένα τη νύχτα αλλά μου κόλαγε το καβουρντησήρι μου.. και τώρα με ξαναπέταξε έξω..:):)
χρόνια πολλά και σε σένα και στο γιάννη σου να χαιρόσταστε αλλήλους :):)
χρόνια πολλά και ευτυχισμένα :):)
καλή χρονιά :):)
(αχαχαχα ενα πάνω ένα κάτω σιγά μη τσακωθούμε:):):))