Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

ο ξυλουργός του μεσονυκτίου..

..ήταν χειμώνας του 95.. είχαμε μείνει 2 άτομα να κάνουμε την δουλεία που έκαναν 7.. τα ξενύχτια σύννεφο.. μπαίνει στο μαγαζί ένας γεράκος μικροκαμωμένος χαμογελαστός. πολύ συμπαθητικός.. είχε ξαναέλθει στο μαγαζί για ψιλοπράματα.. βιδούλες μεντεσέδες τέτοια..
"καίγομαι" μου λέει "έδωσα ξαφνικά το σπίτι στη κόρη που παντρεύτηκε.. γιατί το δικό της θα αργήσει να παραδοθεί.. και μετακόμισα σε να χώρο πάνω από το μαγαζί.. μέχρι να δούμε τι θα γίνει.. θέλω μια ντουλάπα και μια κουζίνα.. χθες.."
"μα δε γίνεται!!!!!!" του λέω"έχουμε πολύ δουλειά και έχουμε μείνει 2"
"να έρχεσαι το βράδυ.. έτσι κι αλλιώς είμαστε απομονωμένοι δε θα ενοχλησουμε κανέναν"
"μα τελειώνω 1-2 το βράδυ.. όταν δε το πάω μέχρι το πρωί.."
"δε με πειράζει.. αρκεί να γλιτώσω τη γκρίνια της γυναίκας μου.. αμα αντέχεις.. ότι ώρα μπορείς έλα.. και όσες ώρες μπορείς δούλεψε.. που θα πάει κάποια στιγμή θα τελειώσουμε.. αρκεί να φαίνεται ότι προσπαθούμε.."
και πραγματικά.. τον λυπήθηκα.. του διέθεσα 3-4 βράδια τη βδομάδα.. για 2 εβδομάδες.. ο κακομοίρης είχε μεταξοτυπείο.. και σηκωνόταν στις 4 για να ετοιμάσει τα τελάρα μέχρι τις 7 που έρχονταν οι υπάλληλοι.. 2 εβδομάδες κοιμόταν κουτουλόντας στο γραφείο.. "καλώς το ξυλουργό του μεσονυκτίου".. μου είπε το δεύτερο τρίο βράδυ που πήγα νωρίς.. κατά τις 12.. και μου το κόλλησε.. πάντως τελειώσαμε μια χαρά.. και πολύ το χάρηκε.. που ξεφορτώθηκε τη γκρίνια της κυράς..

8 σχόλια:

ZouZouna είπε...

του μεσονυχτίου και όχι μόνο ξυλουργός! θα έλεγα εγώ
Και καγκελάριος
και ιππότης
και πότης
και νηστικός
και μακαρονάριος
και μπλογγάριος

αφού όλα νύχτα τα κάνεις
χα χ αχα χα χ αχα χ

α, καλέ ξέχασα και ... κιμαδάριος !!!

demetrat είπε...

Εγώ ήξερα γιά το "θυρωρό της νύχτας".
Τηρουμένων των αναγκών, ένας ξυλουργός του μεσονυχτίου είναι περισσότερο χρήσιμος θα έλεγα.
υ.γ
εκτός αθηνών πάτε;
:)))

koulpa είπε...

xaxaxa ζουζούνιόν μου
πολυτεχνήτης κι ερημοσπίτης.. :):)
ναι ναι τα ομολογώ όλα.. και πολλά άλλα.. και νύχτα και μέρα :):)
καλημερούδιαααα :):)

koulpa είπε...

ωωωω demetrat
καλώς ήλθες στο φτωχικο μου :):)
χαχαχα ναι.. σε πολλούς έχει φανεί χρήσημη η παντελής αδιαφορία μου για τους βιορυθμους και την ώρα.. :):)
χαχα πάντου πηγάινω.. και κάνω (σχεδόν) τα πάντα.. και σε ξεχασμένα χωριά και νησάκια έχω δουλεψει ανα την επικράτια.. κι εκτώς ελλάδος είχα προτάσεις αλλά σκόνταψαν στα μεταφορικά.. :):)
την καλημέρα μου :):)

Ανώνυμος είπε...

...και τώρα μου ήρθε μια κουβέντα που έκανα πρόσφατα με ένα φίλο που πίστευε ότι ο χειμώνας ειναι ΝΥΧΤΑ και ότι γίνεται την νύχτα είναι όμορφο, έχει ουσία και βάθος.... (άσχετα αν εγώ είχα κατά νου την γλυκιά αίσθηση ανανέωσης που αφήνει το κρύο του χειμώνα στην σκέψη μας)...
χαχαχα
και να που πεφτω εδώ και βλέπω κιάλλα κατορθώματα νύχτας.....
και ας έλεγαν οι παλιοί, "οποιος νύχτα περπατεί..."
εσύ μια χαρά την εκμεταλλευεσαι και κανεις ολες τις ώρες τις χρήσιμες...

καλή μέρα- νύχτα :)

koulpa είπε...

axaxaxa ΚΑΣΤΑΛΙΑ μου
η νύχτα θέλει έρωτα και πράγματα αφανέρωτα.. :):)
εγώ πάλι πρέπει να είμαι από άλλο πλανήτη.. ο 24ωρος κύκλος καθόλου δε μου ταιριάζει.. :):)
καλημέρα όλη μέρα (και νύχτα) :):)

fractal είπε...

Και με το τρένο του μεσονυχτίου τι συγγένεια έχεις?

koulpa είπε...

xaxaxa ftacal μου
απλή συνονυμία ίσως;.. φανταζομαι.. δεν έχω ούτε σαφή πορεία.. ούτε ωράριο.. αν και εν ελλάδι και τα τρένα έτσι λειτουργούν ακούω.. απο την άλλη καλό είναι να απομακρύνεσαι απο την πορεία μου.. καθότι τελώ εν αδυναμία χειρισμών.. :):)
μμμμ ίχως τελικά κοντήτερη συγκένια απ'ότι πίστευα.. :):)
καλημερούδιαααα :):)