Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

τρις λαλούσαν..

πρίν λίγους μήνες.. έλαβα μια πρόσκληση από τη ζουζουνα μας.. να λάβω μέρος σε ένα συνεταιρικό blog.. το "τρις λαλουν".. γενικά είμαι του μοναχός σου χόρευε.. αλλά είπα να δοκιμάσω.. δε κατάφερα και πολλά πράγματα.. στην αρχή λόγω πολυκοσμίας.. και μετά λόγω ερημιάς.. αρα μάλον δικό μου ήταν το πρόβλημα.. ένα ποστ αξιώθηκα να κάνω.. και αποχωρώντας.. το έφερα να βρίσκεται κι εδώ..

τρελόσογο..

..έχω κάμποσους θείους.. ένας εξ αυτών.. 84 Μαΐων σήμερα..
στα 70.. αποφάσισε να φτιάξει ένα ακροκέραμο.. δεν έφτανε η σκάλα του.. ήταν και στο 6-7 μέτρα.. έφτιαξε μια πρόχειρη με παλιόξυλα.. το έφτιαξε το ακροκέραμο.. αλλά δυστυχώς ξεκαρφώθηκε το πάνω σκαλί. και βούτηξε από τα 6-7 μέτρα με κεφάλι στο τσιμέντο..
κλαθμοι οδυρμόι.. τρεχάματα στο νοσηλευτικό.. οι γιατροί δεν είχαν ελπίδες.. αφού έβγαλε το 48 μετά την εγχείρηση.. αποφάνθηκαν ότι θα μείνει φυτό.. η θεία μου να βρίζει τις ανδραγαθίες του σογιού μας.. όλους μαζί και έναν έναν ξεχωριστά.. αλλά δεν υπολόγισαν το πείσμα του ανδρός.. μερικές μέρες μετά ξύπνησε.. αλλά επειδή μεγάλο μέρος του εγκεφάλου είχε κατά στραφεί.. είπαν οι γιατροί ότι δε θα μπορέσει να περπατήσει - μιλήσει - αυτοεξυπηρετηθεί .. αλλά σαν κεφάτο παιδί.. έμαθε τα πάντα από την αρχή.. στράτα στρατούλα.. ελή πάρε το τόπι.. και ένα χρόνο μετά δεν μπορούσες να φανταστείς τι είχε περάσει..
στα 73 υπερεκτίμησε τις κολυμβητικές του δυνατότητες.. τον πήρε ένα ρεύμα.. τεράστια κύματα.. ώρες στη θάλασσα.. η θεία πάλι τρελαμένη.. τον ψάχναν με βάρκες και φουσκωτά.. τον μάζεψαν ημιθανή.. τελικά πάλι κατέληξε στο νοσοκομείο.. όχι από το πνίξιμο. αλλά ο επίδοξος σωτήρας.. στην προσπάθειά του να του κάνει μαλάξεις του έσπασε μερικά πλευρά.. σπουδαία τα λάχανα.. μας τα έλεγε στο νοσοκομείο και γέλαγε.. με πόνο βέβαια..
στα 78 φρεζάριζε στο κήπο στο εξοχικό. μάγκωσε η φρέζα σε ένα βράχο και κουτρουβάλησαν αγκαλιά ένα γκρεμό.. σπασμένη λεκάνη.. πάλι νοσοκομείο χειρουργείο. άντε τώρα να κολλήσει. πάλι βρισίδι η θεία.. αλλά μια χαρά κόλλησε. και λίγους μήνες μετά ούτε που το θυμόμασταν..
πριν 2 βδομάδες.. στα 84.. την έπαθε γελοιωδώς. καθόλου ηρωικά. απλά πήγε να κάτσει σε ένα σκαμπό που έχει στη μπανιέρα.. και το σκαμπό δεν ήταν πίσω του.. τσ τσ.. σπασμένο πόδι ψηλά προς τη λεκάνη.. αυτή τη φορά ευτυχώς δε μας έβρισε η θεία.. τρέχαμε πάλι νοσοκομεία χειρουργεία.. ευτυχώς είναι πολύ εύκολος άρρωστος. μέσα στο κέφι κα τα γέλια.. μια χαρά η εγχείρηση.. 3-4 μέρες μετά βγήκε κουτσα κουτσα με το πι.. και προχωρά καλά..
προχθές είδε η θεία μου τα γεγονότα με τις φωτιές.. μια από τις περιοχές που καιγόταν ήταν εκεί που είναι το εξοχικό.. αγωνιούσε η θεία όλη μέρα μη το ακούσει και στεναχωρηθεί ο θείος.. άλλαζε σταθμούς στο ράδιο και στη τιβι μη πέσει σε ειδήσεις.. το βράδυ την ώρα του φαγητού μπροστά στη τιβι.. δε κατάφερε να το αποφύγει.. και αντί για στενοχώρια.. ακούει κάτι τρελά γέλια.. χαχαχα και χαχαχαχα.. πάει λέει η γυναίκα.. μαλάκυνση έπαθε δεν εξηγείται. "τι γελάς χριστιανέ μου;!!!".. "εκείνα τα κεραμίδια ποτέ δε τα πέτυχα.. μπορεί άμα καεί να είναι ευκαιρία να τα φτιάξω.. "..

22 σχόλια:

Я верю в Сталина είπε...

Κι εγώ που νόμιζα ότι τα μπινελίκια της θείας φέρναν γούρι... μας τα χάλασε στο τέλος!


καλημέρα καλη εβδομάδα!

ZouZouna είπε...

δεν λάλησε κανείς "τρις". παραπάνω και δεν ξέρω πόσες!!!

Αλλα ότι λαλούσαν, λαλούσαν...
Μετά τα σφάξαν τα κοκόρια !!! χα χα χα χα χα !!!

Είδες, κι εσύ δεν πήγες μακριά! δυο βήματα ....

την καλημέρα μου !!!

koulpa είπε...

xaxa marco
τα μπινελίκια φέρνουν ή πάχος.. ή παθος.. για γούρι δε ξέρω.. :):)
πάντως έχει αναρώσει πιά.. και βολτάρει.. :):)
την καλησπερα μου και καλή εβδομάδα :):)

koulpa είπε...

χαχαχα ζουζουνιον μου
όταν είχατε κάναι ποστ για τα 201 ποστ.. σκέφτηκα ότι το δικό μου περίσευε για να γίνει στρογγυλό.. :):)
καλά εγώ δίπλα είμουν έτσι κι αλλιώς.. :):)
καλησπερούδια και καλή εβδομάδα κι απο εδώ :):)

Ανώνυμος είπε...

Αυτό θα πει άνθρωπος για ζωη!

Τη γιαγια μου, μου θύμισε!

koulpa είπε...

ax coulitsa μου
ναι.. κι εγώ κάτι θυμήθηκα για τη δική μου γιαγιά τώρα.. χαχα ίσως το ποστάρω σε αλλη στιγμή.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

blackbedlam είπε...

Καλά το είχα καταλάβει εγώ ότι ανήκεις σε τρελόσογο.χαχαχα
Ρε συ Coulpa περιβόλι είσαι φίλε μου.
Με τέτοιο οικογενείακό ιστορικό δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.84 είπες;!
Την καλη μέρα μου.

koulpa είπε...

xaxa bb μου
δε φοβάμαι πολλά.. τη δίψα και την ασφιξία μόνο.. :):)
χαχα φάνηκε από την αρχή το ποιόν μου ε; :):)
την καλησπέρα μου :):)

tzonakos είπε...

Moυ αρέσει ο τρόπος που γράφεις, που εισαι μπλόγκερ με όλη την κλασσική σημασία της λέξης.
Για το "τρεις λαλούν" δεν θέλω να πω κατι παραπάνω απο το οτι πολλά ομαδικά μπλόγκια δεν περπατάνε μετά τον αρχικό ενθουσιασμό για διάφορους λόγους. Συνήθως απλά στερεύει η έμπνευση.
Για τον μπάρμπα σου εχω να πώ : "θεός " ! αχαχ ωραίος. Ας πάμε κι εμείς 80 να δούμε πόσο θα αντέχουμε.

koulpa είπε...

xaxaxa tzonakos
είμαι μπλόγκερ
και το κέφι μου
θα κάνω
και θα πω
και μια μπαρούφα
παραπάνωωωωω :):)
χαχα ωραία.. τώρα είμαστε 2 που μας αρέσει ο τρόπος που γράφω.. :):)
χαχαχαχα καλά οι θειοι μου περιπτώσεις.. έχω κι άλλες ιστορίες αλλά ξεχνάω σιγά σιγά.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

ZouZouna είπε...

Tι μας λε, ρε Τζονάκ, που μου στέρεψε η έμπνα?
Για συγκεντρώσου μην φάμε κανα μουστάκι! Και καλά, εσύ, θάχεις, εμένα που θα μου φας την περμανάντ και την πληρώνω!

αλλά για την περίπτωση σου με τον "κλασσικό" ένα έχω να σας πω..

βρήκε ο Φίλιππας τον Ναθαναήλ !

για να μην μιλήσω για τετζερέους! και παρεξηγηθείτε αμφότεροι, ομού, παρέα, τουγκέδερ!!!!!!

tzonakos είπε...

Δεν εχω μουστάκι. Μόνο μούσι.
Τωρα εγω είμαι Φίλιππος ή τέντζερος ;

blackbedlam είπε...

Kαλέ, ήρθα για μια καλημέρα.Τώρα που έμαθα από μόνη μου και σε έβαλα στα δεξιά μου στα λινκ μου,(έτσι δεν τα λένε)χα,χα,που λες και συ,θα μπορώ να σου έρχομαι συχνότερα για καφέ.
Καλημέραααααααα!!!!!

koulpa είπε...

xaxa ζουζουνιον μου
μάλον για την γενική εμνευση μιλησε ο τζονάκος.. κι όχι για τη δική σου.. :):)
χαχα ναι διακρίνω κι εγώ μια συνάφια.. το μέλον θα δείξει.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

koulpa είπε...

χαχα tzonakos
έχω και μουστάκι και μουσι.. κατά καιρούς.. αλλά ας μη αρχίσουμε να μασάμε τρίχες.. :):)
χααχαχα αν τώρα έχεις κρίση ταυτότητας.. τυπου "Φίλιππος ή τέντζερος ;".. αν παρ'ελπίδα στο μέλον γίνουμε κ@λος και βρακί.. σε βλέπω σε μεγαλήτερη δυσκολία.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

koulpa είπε...

χαχαχαχα bb μου
να έρχεσαι να μου φτιάχνεις το κέφι :):)
προοδεύουμε βλέπω :):)
μα σου έκανα όλοκληρο σεμιναριο τις προάλλες.. για το μπλογκικό χάος μου :):)
αφού έβαλες αυτό στα λινγκ σου.. μορείς να κοιτάς πάνω δεξια που φαίνεται αν υπάρχει δραστηριώτητα σε κάποιο άλλο από τα μπλογκζζζ μου.. :):)
για την ώρα με ενδιαφέρει το βιβλίο της αγαπημένης φίλης δώρας στο περί βιβλίων μπλογκ.. εκεί που συνάντησες το γιάννη πετσα μας.. το διάβασες το βιβλίο του; :):)
την καλησπέρα μου :):)

blackbedlam είπε...

Καλό μήνα βρε και καλή μέρα.

koulpa είπε...

xaxa BB μου
καλό μήνα κι από εδώ :):)

Heliotypon είπε...

Μπράβο του θείου! Την αντοχή του να είχαμε. 'Ισως επειδή είναι τέτοιος χαρακτήρας έχει αναπτύξει δυνάμεις άμυνας. Φαινόμενο πάντως!

koulpa είπε...

xaxa heliotypon
και μια χαρά είναι.. πλέον.. και έχει πάρει πάλι τους δρόμους ακάθεκτος.. :):)
την καλημέρα μου :):)

blackbedlam είπε...

Όπα μεγάλε που είσαι πήρες τους δρόμους κατα τα πρότυπα του θείου;
Για έλα από κει να πάρεις το μπανεράκι σου,εφ΄όσον συμφωνείς βεβαίως αν όχι δεν τρέχει απολύτως τίποτα.
Καλό σου βράδυ.
Πάρε και ένα χαχαχαχ να σου βρίσκεται.

koulpa είπε...

xaxaxaxa BB μου
ευχαριστώωωω :):)
μπα.. έχω περιπου 10-20 ιδαίες για ποστ την ημέρα.. αλλά σιγά μην ενδιαφέρουν κανέναν.. μια στο τόσο αν βρω όρεξη.. :):)
τώρα είπα να γράψω κάτι ανόδηνο γιατί τα επίδηνα δε τα αντέχει κανείς πια.. :):)
θα έλθω να δω περί τίνος πρόκηται :):)
την καληνύχτα μου :):)