Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

ζουζουνοπαίγνιον: τα αυτοκινητάκια μας




..τέλος καλοκαιριού.. έμεινα 3 εβδομάδες ανάσκελα κοιτώντας το ταβάνι.. στην αγροτική μου κατοικία.. σε μια από τις λίγες ενεργητικές μου στιγμές.. άνοιξα μια κούτα που την έβλεπα στην αποθήκη και δεν ήξερα τι περιείχε.. πάνω πάνω.. είχε ένα λαμανένιο ελικοπτεράκι κι ένα αυτοκινητάκι πορτοκαλί με επιβάτες μουζικάντιδες.. πού είχα περιγράψει στο προπέρσινο ζουζουνοπαίγνιο για τα παιγνίδια μας.. είπα να τα φωτογραφίσω να τα έχω.. μια και στο παλιο ποστ δεν είχα ούτε μια φωτογραφία.. αλλά μέσα στη ραθυμία μου το ξέχασα.. γυρνώντας είδα το νέο ποστ της ζουζουνας για το αυτοκινητάκι της.. και το θυμήθηκα.. την επόμενη φορά που πήγα.. τα αναζήτησα και δεν τα βρήκα!!!!! είμαι σίγουρος για το που τα ακούμπησα.. και οι γονείς μου είναι σίγουροι ότι ούτε κάν πήγαν στο πάνω σπίτι.. που χρησιμοποιώ για αποθήκη.. τέλος πάντων ευτυχώς υπήρχε η κούτα.. κι έτσι δεν χρειάστηκε να πιστώ ότι την μόνη ενεργητική στιγμή μου εκεί.. τελικά την είχα δει στον ύπνο μου.. κι κάτω κάτω.. εμφανίστηκαν 2 άλλα από τα αγαπημένα μου αυτοκινητάκια.. αυτή η κούτα πρέπει να είχε κλειστεί στη μετακόμιση του 69.. και δεν την είχα ξανά ανοίξει από μεταφορά σε μεταφορά.. έτσι είχα να τα δω από τότε.. τα νόμιζα χαρισμένα ή πεταμένα.. τα έφερα λοιπόν να τα μοιραστώ μαζί σας μαζί με τη χαρά μου..

2 σχόλια:

ZouZouna είπε...

Απίθανα!!!!!
χα χα χα κάλλιο αργά παρά ποτέ!!!

ψιτ να σου πω, πάμε για κόντρες?
εεε, κόκκινο κουρσάκι σκονισμένο, δεν λέει!!!! χα χα χα !!!
να τα στολίσεις, όπως κι εγώ, σε περίοπη θέση....

koulpa είπε...

xaxaxa zouzounion μου
ναι τα ξέχασα ο ξεχασμένος.. έψαχνα κάτι άλλο και τα βρίκα μπροστά μου :):)
χαχαχα ε μα τα καημένα 40 χρόνια βολοδερνουν.. και τα τελευταια 22 σε ένα μέρος με πολύ υγρασία.. πάλι καλά κρατιόνται.. χαχαχα όταν αποκτήσω μόνημη κατοικία θα το φροντήσω :):)
καλημερούδιααα :):)