Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

αντιπροσωπευτική δημοκρατία..

..χα χα χα.. εκάγχασα τρις.. εγώ λοιπόν θέλω ΣΗΜΕΡΑ

να αλλάξει το σύνταγμα.. να αφαιρεθούν όλα αυτά που πρόσθεσαν όλα αυτά τα χρόνια για να προστατευτούν.. από την ανικανότητα την αρχομανία και την πλεονεξία τους..

να αλλάξει η νομοθεσία.. να αφαιρεθούν όλα αυτά τα παραθυράκια.. που διευκολύνουν τους μεγαλοπαράνομους.. όλα αυτά τα γκρίζα σημεία που διευκολύνουν τις συναλλαγές για την βολική ερμηνία τους..

να αλλάξει η δικαιοσύνη.. να κλίνουν οι υποθέσεις άμεσα.. να ελέγχονται αυτόματα μετά το κλείσιμο από ανεξάρτητους δικαστές για κακοδικία και καθυστερήσεις.. και να τιμωρούνται διοικητικά οι ανίκανοι.. και ποινικά οι επίορκοι..

να αλλάξει το πολίτευμα.. να γίνει αντιπροσωπευτικό άμεσα.. να ελέγχονται σε σύντομα τακτά διαστήματα τα αποτελέσματα της εργασίας των πολιτικών.. να είναι σύντομες οι θητείες τους.. να αποζημιώνονται με ένα συμβολικό ποσό όπως και οι στρατεύσιμοι.. να ελέγχονται τα οικονομικά τους.. και όπως και με τους δικαστές.. να τιμωρούνται διοικητικά οι ανίκανοι.. και ποινικά οι επίορκοι..


να αλλάξει η εκπαίδευση.. να περιέχει την κίνηση που έχουν ανάγκη τα παιδιά για την ανάπτυξή τους.. ένας συνδυασμός παιχνιδιών κίνησης και γρίφων για τα μικρά.. και εργασίες για πρόκληση του ενδιαφέροντος στα μεγαλύτερα..


να τεθεί η πολιτεία πάνω από τις ιδιωτικές τράπεζες.. και να μην εκχωρείται η ψευτοεξουσία από το ιδιωτικό κεφάλαιο..

να..

να..

να..
καλά ξέρω.. κοιμήθηκα ξεσκέπαστος και βλέπω εφιάλτες.. ευτυχώς ξύπνησα νωρίς..
αλλά αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να με αντιπροσωπεύσει και να κάνει τα παραπάνω για αρχή.. ας μου το πει.. θα τον ψηφίσω.. κι ας μη βγεί..

8 σχόλια:

Я верю в Сталина είπε...

Εγώ θέλω μια maserati καμπριο, μια βίλλα στη Σαντορίνη, μια βίλα στη Βούλα, λίγες δίμετρες, καλλίγραμμες υπάρξεις, ένα κτήμα έξω από την Αθήνα και 7859656 ακίνητα για να είμαι εισοδηματίας.

koulpa είπε...

xaxaxa marko
κι αν τα λάβεις αυτά.. θα είσαι ευτυχισμένος;.. νομίζω ότι η πλεονεξία δεν έχει τέλος.. αρα δε μπορείς να βρεθείς ποτέ ευτυχισμένος με αυτά που έχεις.. όσα κι αν είναι.. :) :)
την καλησπέρα μου :) :)

Ανώνυμος είπε...

Τα αυτονόητα δηλαδή.
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη.
Απλά πράγματα. Δε χρειάζεται καν να ζητάμε τίποτα παραπάνω αν έχουμε αυτά. Τα υπόλοιπα θα πάρουν το δρόμο τους.

koulpa είπε...

xaxaxa AnD μου
μάλον η πλιοψηφία.. ακόμα κι ανάμεσα στους αγανακτισμένους.. δεν τα θεωρεί αυτονόητα.. μάλον ανόητα στην καλήτερη περίπτωση.. και επικίνδυνα μη σου πω.. :) :)
την καλησπέρα μου :) :)

Ανώνυμος είπε...

Ναι το ξέρω.
Το τί βλακεία έχει ειπωθεί από τους αγανακτισμένους αλλά και για τους αγανακτισμένους δε λέγεται.
Δεν έχει όμως σημασία.
Το οτι υπάρχουν οι αγανακτισμένοι είναι κι αυτό κάτι. Γιατί η μελαγχολία η δική σου και η δική μου και όλων των υπολοίπων έγιναν δράση. Και άσχετα με το οτι μπορεί κανείς να βρει πολλά αρνητικά σάυτή αν συνεχίσουμε να πιστεύουμε και να διεκδικούμε απλά και βασικά πράγματα σαν αυτά που λες η φωνή μας θα είναι ηχηρή.
Δε χρειάζεται ούτε διχόνοια ούτε φόβος,. Μόνο κοινή λογική και αγάπη.

koulpa είπε...

xaxaxa AnD μου
οι αγανακτισμένοι.. αν και μη αγανακτισμένοι.. είναι ένα μεγάλο πρωτόγνωρο βήμα.. μακάρι να συνεχιστεί.. όσο και να πάρει.. πήγα πολλές φορές πλατεία όσο ήμουν αθήνα.. η ατμόσφαιρα ήταν πολύ διαφορετική.. μου δόσαν μια μικρή ελπίδα.. έστω κι αν δε ξέρουν ακριβώς τι θέλουν.. τουλάχιστον κατάλαβαν.. έστω κι επιφανιακά τι δεν θέλουν.. :) :)
μα αγάπη και κοινή λογική;;; δε ζήταγες τον ουρανό με τάστρα; :) :)
καλησπερούδια :) :)

μαχαιρης είπε...

Εγω το σχολιο θα το αφησω, κι ας εχει περασει καιρος...!!
Τι θελεις λεει...;;;
Νομους χωρις παραθυρακια;;;
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΡΕ...!!!

Κι απο που θα μπαινοβγαινει ο κοσμος;;;

Και τι δουλεια θα κανουνε οι δικηγοροι;;

Κι αυτος ο ΜΑΡΚΟΣ...
"λιγες διμετρες"....
Γιατι λιγες ρε φιλε;;;
Οι αλλες διμετρες...Τι θα γινουν;;

koulpa είπε...

xaxaxa φίλε μαχαίρη
δε πέρασε και καιρός.. να αφείνεις όπου θέλεις σχόλια.. μα σε 2 μέρες μα σε 2 χρόνια.. κάποτε θα τα δω.. :) :)
ξέρω.. για τον μέσο όρο είμαι άλιεν τα είπαμε.. :) :)
καλημέρα :) :)